Fitness Bootcamp Force Workout LEVEL 2

Τι θα ακολουθήσει τις 8 εβδομάδες μετά την 13η Φεβρουαρίου...στο F.B.FORCE WORKOUT LEVEL-2.

8 εβδομάδες προπονήσεων για το F.B. FORCE WORKOUT LEVEL 2. Αναλυτικά για τις προπονήσεις που θα ακολουθήσουν.

F.B FORCE CARDIO

Προπόνηση για την βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής αντοχής σε συνδυασμό με ασκήσεις αύξησης του μεταβολισμού. Κάψτε θερμίδες αυξήστε την αντοχή σας βελτιώστε την υγεία σας και διασκεδάστε

F.B FORCE Strength

Προπόνηση δύναμης. Προπονηθήτε, αυξήστε την δύναμή σας και τονώστε τους μύες σας. Ασκήσεις για όλο το σώμα συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα.

F.B FORCE endurance

Βελτιώστε την ανθεκτικότητά σας με την προπόνηση μυικής αντοχής. Σωστός αριθμός επαναλήψεων σε προπονήσεις που θα προκαλέσουν το ψυχικό σας σθένος εκτοξεύοντας τον μεταβολισμό σας στα ύψη!!

F.B FORCE MOBILITY/FLEXIBILITY

Ένα πρόγραμμα κινητικότητας και ευλυγισίας. Αυξήστε το Εύρος Κίνησης και την σταθερότητα των αρθρώσεων μείωνοντας την πιθανότητα τραυματισμών. Βελτιώστε την ευλυγισία ενώ παράλληλα βοηθήστε τον οργανισμός σας να ξεκινήσει την διαδικασία αποκατάστασης ώστε να μπορέσει να δεχθεί νέες επιβαρύνσεις.

Videos

Fitness Bootcamp Player